Brinox - ponosni pokrovitelj alpinista Marka Prezlja, prejemnika štirih zlatih cepinov

Brinox – stolzer Sponsor des Alpinisten Marko Prezelj, viermaliger Gewinner des Piolet d'Or

Sora, 25. 3. 2016 - Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, največjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi naš Marko Prezelj, ki je skupaj z Urbanom Novakom, Haydnom Kennedyjem in Manujem Pellissierjem lanskega oktobra preplezal zahtevno vzhodno steno Cerro Kishtwarja (6173m), markantnega vrha v indijskem Kashmirju. Markove izjemne alpinistične podvige podjetje Brinox podpira in sponzorira že od leta 2001.

Marko Prezelj je tako postal edini alpinist na svetu, ki bo priznanje »zlati cepin« za svoje izjemne alpinistične dosežke prejel že četrtič. Svoj prvi zlati cepin je prejel leta 1991, ko je z Andrejem Štremfljem preplezal južni steber Kangchendzenge (8476 m), leta 2007 je zlati cepin prejel skupaj z Borisom Lorenčičem za novo smer v stebru Chomolharija (7326 m) leta 2006 ter lani z Alešem Česnom in Luko Lindičem za prvenstveni vzpon na Hagshu (6657 m) leta 2014.

S tem so štiriindvajsetletno zgodovino podeljevanja prestižnih alpinističnih nagrad slovenski alpinisti zaznamovali kar sedemkrat.

»Primerjanje alpinističnih vzponov ne more biti objektivno. Ko je vzpon opravljen, širša mednarodna komisija vendarle ocenjuje le zgodbe, ki so jih predstavili alpinisti sami. Te zgodbe so samo približek tistega, kar smo med plezanjem doživeli. To je tako, kot bi mi med plezanjem zakurili ogenj, publika pa potem samo še meša po pepelu in se navdušuje nad plameni, ki jih ni več,« ostaja skromen ob svojih dosežkih Marko in dodaja: “Vesel sem, da s podjetjem Brinox uspešno sodelujemo že skoraj petnajst let. Vem, da je tako zato, ker si delimo osnovne vrednote, ki so pomembne za izvedbo dobrega vzpona kot tudi za izdelavo res kvalitetnega industrijskega izdelka.  Upam, da moje fotografije Brinoxovih izdelkov pomagajo tudi pri uspešni prodaji, tako kot moje alpinistične fotografije pomagajo poustvarit nekaj 'plamenčkov’.«

Sorodne objave
Splošni pogoji

Vsi preneseni materiali ostanejo v lasti Brinox d.o.o. in se lahko uporablja le za nekomercialne namene. Brinox d.o.o. si prizadeva zagotavljati natančne informacije, vendar ne odgovarja za vsebino prenesenih dokumentov, ki so na voljo zgolj v informativne in promocijske namene.